Funktionen "Obesvarade inlägg" funkar inte så bra längre när alla annonserna dyker upp. En uppmaning är förövrigt att alla "ansvariga" på ciklid.org då och då kollar om det finns obesvarade inlägg att svara på.
Obesvarade inlägg
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Då ska vi fixa den länken.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Hmm annonserna filtreras ju bort? Du måste först vara i forumet och sedan klicka på länken i menyn. Då ska det fungera.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Japp, jag ser att jag gick in från förstasidan. Falskt alarm alltså
Men vi får alla ta och gå in och svara på de obesvarade ibland. Inte nog med att folk får svar det ökar också aktiviteten.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Håller med. Främst gäller det styrelsen!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Främst är det väl forumsvärdar med det specifika syftet att ta hand om avdelningen. Det gäller dessutom inte alla - vissa har historiskt sett sagt att de främst är experter. Fast styrelsemedlemmar har ofta ansvar för avdelningar och förstås at se till att allt funkar... men men. Hör ska inte jag sitta och baksätesköraMed vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Jag skall se om jag kan få till någon automatik på detta så att det aviseras till de ansvariga.Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Nya trådar går redan per automatik ut till alla forumvärdar i form av mail för det forum de är värd för.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Vi har knappt haft obesvaradee mail senaste åren.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar