Kjell Fohrmans nya bok?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jgunners
    Användare
    • June 2013
    • 41

Kjell Fohrmans nya bok?

Någon som vet om den nya och sista Back to Nature kommer snart???
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Vet ej men den är nog rätt nära i alla fall. Den ser jag fram emot.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• johho
      NCS Medlem

• March 2007
      • 1825

Vad ska den handla om?

Kommentar

• Kjell Fohrman
        Användare
        • April 2002
        • 4619

Det var tänkt att den nya BTN-boken och också den sista skulle ha kommit ut nu i höst - men tyvärr så kom lite annat emellan så det blir fördröjt. Men nästa år blir det i alla fall.
        Boken är en kraftigt utökad version av Back to Nature Akvarieguiden som kom ut för drygt 10 år sedan och som är den BTN-bok som har sålts mest av genom åren.

Kommentar

• GraTis
          Användare
          • January 2013
          • 414

Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Det var tänkt att den nya BTN-boken och också den sista skulle ha kommit ut nu i höst - men tyvärr så kom lite annat emellan så det blir fördröjt. Men nästa år blir det i alla fall.
          Boken är en kraftigt utökad version av Back to Nature Akvarieguiden som kom ut för drygt 10 år sedan och som är den BTN-bok som har sålts mest av genom åren.
          Härligt, den boken står på önskelistan

Kommentar

• johho
            NCS Medlem

• March 2007
            • 1825

Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
            Fantastiskt Kjell, den får utöka BTN-samlingen som nästan är komplett tror jag, saknar väl Discus, nano och den gamla akvarieguiden. Och med saknar menar jag att de inte finns i samlingen, kan inte säga att jag saknar dem Men har malawi, malar och tanganyika, alla 6

Kommentar

Arbetssätt...