If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det var tänkt att den nya BTN-boken och också den sista skulle ha kommit ut nu i höst - men tyvärr så kom lite annat emellan så det blir fördröjt. Men nästa år blir det i alla fall.
Boken är en kraftigt utökad version av Back to Nature Akvarieguiden som kom ut för drygt 10 år sedan och som är den BTN-bok som har sålts mest av genom åren.
Det var tänkt att den nya BTN-boken och också den sista skulle ha kommit ut nu i höst - men tyvärr så kom lite annat emellan så det blir fördröjt. Men nästa år blir det i alla fall.
Boken är en kraftigt utökad version av Back to Nature Akvarieguiden som kom ut för drygt 10 år sedan och som är den BTN-bok som har sålts mest av genom åren.
Fantastiskt Kjell, den får utöka BTN-samlingen som nästan är komplett tror jag, saknar väl Discus, nano och den gamla akvarieguiden. Och med saknar menar jag att de inte finns i samlingen, kan inte säga att jag saknar dem Men har malawi, malar och tanganyika, alla 6
Kommentar