Grattis
Mitt första Tanganyika kar, 120 Liter Lido
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Trivsam balja du fixat mao.
Lek är _alltid_ kul!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Mitt första Tanganyika kar, 120 Liter Lido
Jo det vågar jag påstå. Varje vattenbyte och när jag matade med mysis! Så
Var de lek på minst två utav dom!
Dom la ju rommen på lavastenen så den var säkerligen bra skyddad i alla små håligheter.
Nåja.
Nu ser jag det som såhär att jag vill driva upp dessa yngel innan jag gör om/ byter balja härKommentar
-
Planerna ändras konstant
Undrar om man kan ha vuxna sånna killis med gibberosan, det finns en överhängande matrisk, men samtigt är det trevligt att ha något vid ytan.Kommentar
-
Kommentar
-
De äter ju cyprichromis i naturen och de är också pigga Får se hur känslan i karet blir sedan när allt är på plats.Kommentar
-
Kul med yngel, extra roligt när yngel kan överleva i karet utan att behöva gå i ett yngelkar! GrattisKommentar
-
Vart iväg till andra sidan älven igen för att köpa lite slang till mina nya filter...
Kom hem utan slang men med 4 st Neolamprologus pulcher
Kommentar
-
Vart iväg till andra sidan älven igen för att köpa lite slang till mina nya filter...
Kom hem utan slang men med 4 st Neolamprologus pulcher
Spanade länge in Tanga-killisarna på Nol (är det dina tro som du lämnade tillbaka?). Dom e grymt vackra och hade lätt livat upp alla tomma ytor i karet, men.... som du säger - dom är ju precis överallt. I alla fall dom mer pilska hannarna. Lite väl livat för min smak, till och med påfrestande att titta för länge. Tror dom passar bättre bäst i ett stooort akvarium.Kommentar
-
Kommentar
-
Fina djur!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Karet ser jättetrevlig ut med, det enda som stör är termometern :-)720 Malawi
375 Yngel
112 Yngel
70 YngelKommentar
Kommentar