Mitt första Tanganyika kar, 120 Liter Lido
Kollaps
X
-
-
Det låter som en plan! Snart va dock att ta i, jag åker hellre dit om några månader, när jag har ett 240l att fylla upp.Kommentar
-
Jag har inte bråttom, hojta till när det passar dej, så får vi hoppas att jag är hemma då. MilleDieselråttanKommentar
-
Det hjälpte inte att åka en sväng till Nol idag. Jag behöver ett större TA kar snart...
Är fortfarande helt såld på Calvus/compricepsen specielt Compriceps Goldhead och Calvus black.
Har ju tre stora rockzolide riverstone moduler över som jag skulle kunna kapa till för att skapa något spännande...DieselråttanKommentar
-
Kommentar
-
-
Hoppas jag hinner få svar till imorgon...
Är det en skitdum idé att ta ut Tanganyika Killin och byta ut mot ett par prinsessor i detta karet?
Eller kommer dom vilja bruka grottorna där Jullarna håller till?
Något annat alternativ som håller till i mellanskiktet/ytan?Kommentar
-
Hoppas jag hinner få svar till imorgon...
Är det en skitdum idé att ta ut Tanganyika Killin och byta ut mot ett par prinsessor i detta karet?
Eller kommer dom vilja bruka grottorna där Jullarna håller till?
Något annat alternativ som håller till i mellanskiktet/ytan?Kommentar
-
Håller med johho, det är skitdumt. Vill du ha princessor så får du ta ut de andra förr eller senare.Kommentar
-
Fisken är iaf återlämnad och ingen ersättare kom med hem.
Finna ju lyktögonfisk...Kommentar
-
Det gjorde du rätt i! Det är löjligt svårt att låta bli att köpa ibland, det är lätt att stoppa i en art för mycket så blir det bara soppa av det. Jag tycker att du ska vara grymt nöjd med burken om du får 3 arter att fungera i ett 120l. Inga nya bilder? Har jullarna hittat tillbaka till varandra än?Kommentar
-
Det gjorde du rätt i! Det är löjligt svårt att låta bli att köpa ibland, det är lätt att stoppa i en art för mycket så blir det bara soppa av det. Jag tycker att du ska vara grymt nöjd med burken om du får 3 arter att fungera i ett 120l. Inga nya bilder? Har jullarna hittat tillbaka till varandra än?
Jadå dom är sams igen! Mao simmar gemensamt och sådant.Kommentar
-
Jaha var det killisen du lämnade tillbaka? Jag fattade som att du redan hade köpt sessorna och lämnade tillbaka dem. Hur kommer det sig att du inte behöll killisen?Kommentar
-
Det FUNGERADE men dom härjade något vansinnigt. Men så fort jag matade eller bytte vatten så var de lek och då var dom fasen överallt i karet och bökade runt.
Så med facit i hand att Killin inte är kvar så kanske prinsessor inte är helt tokigt ändå?
Eller ett litet par med Compriceps...Kommentar
-
Ok. Jag skulle säga att karet är fullt i alla fall. Princessor lär ta över karet förr eller senare, för att hålla princessor ihop med något över huvudtaget i ett så pass litet kar under någon längre tid så ska man ha en väldig tur. Jag har inte så mycket erfarenhet av A.comp men på så liten bottenyta som ett lido har så tror jag inte att du får någon glädje av dem. Leker både dina jullar och multisar samtidigt kommer karet kännas väldigt trångt.Kommentar
Kommentar