Snygga firrar och fint kar Punkfredd!
Mitt första Tanganyika kar, 120 Liter Lido
Kollaps
X
-
-
Ja dom är inte dumma!
Tack!Kommentar
-
-
Läckra firrar!!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Javisst!
Nu, hivade ur en massa utav stenen i karet och dom blev helt nya fiskar! Verkar som att för mycket gömställen bara gjorde dom skygga!
En liten filmsnutt:
Senast redigerad av DaRe; 24 November 2013, 22:19.Kommentar
-
Sjukt läckra jullar och härlig liten multisby. Ingen julle som vågar sig nära där inte. Har börjat dregla över en massa framtidsdrömmar - fler och eller större kar. Finns så mycket jag vill ha. Om nåt år eller så blir ett helt rum ledigt. Frugan är medveten om vad det kan komma att innebäraKommentar
-
Och så var denna epok i mitt akvarie intresse till sin ända.
All fisk har nu fått åka plast påse em till Pettap där jag är säker på att dom får en rekorderlig tillvaro med något större boyta.
Kul att träffasKommentar
-
Vila i frid Och på återseende
Du kommer ju syssla med annat kul i en annan värld, som jag nyfiket kommer hålla utkik efter. Så lätt blir du inte av med migKommentar
-
Ja tack för besöket och fisken, killin klarade inte flytten tyvärr men resten ser ut att ha klarat sig fint. Alltid kul att träffa likasinnade.Kommentar
Kommentar