If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Blad om NCS att sprida i butiker, på akvaristiska event samt föreningar
Blad om NCS att sprida i butiker, på akvaristiska event samt föreningar
Om ni har möjlighet får ni gärna hjälpa till att sprida detta informationsblad till lämpliga lokala butiker, samt om ni är med i någon förening eller liknande.
Om ni säger till kan jag skicka provnummer av äldre utgåvor ab CB. Då kan ni lägga denna lapp i tidningen och dela ut några tidningar till olika butiker.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Jag tycker det är jättebra att göra reklam och försöka nå ut med NCS. Men nog ser det där bladet lite tråkigt ut och fångar nog inte så mångas blickfång...
Finns det ingen reklamfolder för NCS?
Om inte det skulle vi ha en sådan som är snygg och väcker lite intresse. Typ en vikt A4 eller A3.
Vi har ett fantastisk bildarkiv och någon "som kan" skulle kunna göra en toksnygg reklamfolder.
Jag tycker det är jättebra att göra reklam och försöka nå ut med NCS. Men nog ser det där bladet lite tråkigt ut och fångar nog inte så mångas blickfång...
Om inte det skulle vi ha en sådan som är snygg och väcker lite intresse. Typ en vikt A4 eller A3.
Vi har ett fantastisk bildarkiv och någon "som kan" skulle kunna göra en toksnygg reklamfolder.
Mvh
Uffe
Du har säkert rätt. Jag är en teoretiker vars grafiska förmåga inte sträcker sig längre än så här, och eftersom vi inte har en uppsjö av ideella krafter som vill hjälpa till inom föreningen för tillfället är det vad som åstadkoms just nu. Om någon är sugen på att förbättra den är ni givetvis jättevälkomna att hjälpa till. Tänk bara på att det inte ska krävas någon avancerad apparatur för att utskrifterna ska göra sig på ett bra sätt (och att vår logga givetvis ska finnas med).
Skulle det vara allt för dyrt att trycka upp flyers? Skulle tro att man kan kan få folk att läsa lite noggrannare när dom kommer hem och sitter framför burken.
Kommentar