Jag är ny här på forumet och ser fram emot allt intressant att lära om ciklider. I dags läget har jag inga kar. Jag avvecklade alla kar då jag träffades min fru och flytta in i en liten 4:a tillsammams med henne och hennes tre barn så där fick inte mina burkar plats. Jag hade ett kar med Malawi som jag gjorde om och körde ett gäng guldsömmar i. Men dom hade jag bara nån månad innan sålde av, de gick i 375 liters åledskar. Jag hade ett 320 liters med troffar hade inte det häller så länge och sen hade jag ett 110 liters tetror och literdvärgciklider. Köpte strax innan jag lade ner verksamheten köpt en ställning på tre 80 liters som jag aldrig startade upp... Nu kanske det låter som jag skyller allt på min kära fru.
Men anledningen var utrymmesskäl själ,nu efter flytt ser möjligheten till en balja inte omöjlig ut längre nu är det ekonomin...
Men jag kan ju njuta av att titta på andras fiskar och projekt här så länge.
Och en fråga. Finns det folk här på sidan från Västerbotten?
Ber om ursäkt för stav fel och felskrivningar då jag inte fötts med begåvning för att läsa och skriva./ Rickard
Men anledningen var utrymmesskäl själ,nu efter flytt ser möjligheten till en balja inte omöjlig ut längre nu är det ekonomin...
Men jag kan ju njuta av att titta på andras fiskar och projekt här så länge.
Och en fråga. Finns det folk här på sidan från Västerbotten?
Ber om ursäkt för stav fel och felskrivningar då jag inte fötts med begåvning för att läsa och skriva./ Rickard
Kommentar