Akvariets dag 2003

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola Åhlander

    Akvariets dag 2003

    Programmet är nu klart för Akvariets dag, som går av stapeln 25-26 oktober 2003. Det blir en toppenhelg för alla akvarieintresserade med utmärkta föredrag och en hel del andra kul aktiviteter.
    Bland annat har du chansen att höra Rainer Stawikowski, chefredaktör för den tyska akvarietidskriften DATZ. Han pratar om sydamerikanska ciklider på ett lättfattligt sätt och med en hel del underbara bilder.

    Läs mer på:



    Ta chansen att höra bra föredrag och umgås med andra "akvarioter" en hel helg!

    Välkommen, önskar alla vi i Bollmora Akvarieklubb !!
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    #2
    Stawikowski har jag faktiskt inte hört hålla föredrag så det ser jag fram emot.
    Ciklidhälsningar
    Kjell

    Kommentar

    • Ola Åhlander

      #3
      Nu är det dags att tänka på att anmäla sig till Akvariets dag 2003!
      Lyssna på bra och intressanta föredrag, och ta chansen att träffa ett helt gäng andra akvarieintresserade.



      (På förekommen anledning så vill jag också påpeka att man inte alls behöver vara medlem i någon akvarieförening för att gå på akvariets dag.)

      Hjärtligt välkommen önskar vi i Bollmora AK!

      Ola Åhlander

      Kommentar

      • Ola Svensson
        Användare
        • April 2002
        • 14633

        #4
        Jag upptäckte just något trevligt. Timmen som så fräckt stals från oss under ciklidstämman vilket gjorde att vi fick gå upp en timme tidigare på söndagen, den ges tillbaka på akvariets dag! En extra timme sömn på söndagen alltså! Det finns någon form av rättvisa trots allt.
        Med vänliga hälsningar

        Ola

        Kommentar

        Arbetssätt...