Söker 6-8st "O ventralis Kalambo" vuxna eller yngre exemplar. Mille
"O ventralis Kalambo"
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Vad är speciellt med dessas utseende?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Dom är ljusblå utan gult i sej, som dina "Kambwiba" har på huvudet, kan nog förekomma mörka prickar eller fält. Nu kan det vara lite så med kort, men jag ser inte det gula på huvudenna på dina på dom bilder som är på forumet.Har dom gult eller har dom inte det? MilleDieselråttanKommentar
-
Mina har gult på huvudet ellwer begynnande. De är inte fullt utvecklade ännu.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ok, dom jag har sett har ganska stora gula fläckar på huvudet, men det är nog som du säger dom kanske inte är fullt utvecklade, fast dom ser ganska stora ut på bild. MilleDieselråttanKommentar
-
Ja vi får se. Håller annars med om att de är stora.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar