540 Liter Gäddciklider med bakgrund av mjukt material.
Kollaps
X
-
-
Men åter till den "rätta" tråden
Bra jobbat med projektet dittKommentar
-
Tack för det! Är väldigt nöjd! Men.... Större hade inte skadat!
Har faktiskt, lösa planer på att skippa min bakgrund. Tycker den äter upp för mycket utrymme tyvärr...Kommentar
-
Kommentar
-
Snyggt organiseratKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Den bakgrunden är riktigt najs men det är som du säger, den bakgrunden och många andra tar simyta och därför kör jag bara svartmålad bakruta framöver.Kommentar
-
Bakgrund eller inte är en svår avvägning. För mig beror det på vart karet ska stå. I vardagsrummet är det estetiska viktigt, så där blir det ofta en bakgrund.Kommentar
-
Jag gillar ordning och reda!
Längtar tills Myersin vuxit till sig mer också... Matar friskt så dom växer ändå hyfsat bra tycker jag! Och de ryker allt en och annan tetra om
Nätterna så dom får ju färsk fisk på tallriken också...
Hantlarna gillar jag men dom är lite lojja. Men ett bra "distrations" moment när Myersin ryker ihop. Har även observerat att hantlarna jagar min Crenicichla regani ganska friskt ibland.Kommentar
-
-
Nu ska vi se vad detta kan göra mot infusorierna...
Dom rekommenderar ett flöde på 1200 L/H för "rening" antar de är typ alger och sådant.
600 L/H för borttagning av bakterier och sånt så jag ska nog köra den via ett mindre Powerhead istället för ytterfiltret som var ursprungsplanen.
Kommentar
-
En liten film på mina två Crenicichla regani hannar. Honorna håller sig mest i bakgrunden och är svåra att filma.
Senast redigerad av DaRe; 05 December 2013, 22:59.Kommentar
-
Läckra firrar helt klart, tack för filmen.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Cool film Punkfredd! Vad var det för firre dom kalasade på?Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar