540 Liter Gäddciklider med bakgrund av mjukt material.
Kollaps
X
-
-
Riktigt snyggt! Tycker inte heller att växter behövs men om du nu "måste" (ibland får man kompromissa) så tänk noga igenom vilka växter och var dom ska placeras. Jag tycker i så fall att du placerar växterna i en grupp istället för att sprida ut dom.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Skitfräna firrar!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Verkligen fint och toppenbilder!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Tack allihop!
Regeringsutskottet hälsar att alla fiskar mår bra även idag.
Kommentar
-
Snyggt kar & fiskar!
Bra val med Crenicichla regani . En av mina favoriter här hemma.
Riktigt kul att kolla på när de smyger runt i karet.
Har du provat att mata med hela skalade räkor? Då ser man att dessa lugna firrar är rovdjur.Kommentar
-
Snyggt kar & fiskar!
Bra val med Crenicichla regani . En av mina favoriter här hemma.
Riktigt kul att kolla på när de smyger runt i karet.
Har du provat att mata med hela skalade räkor? Då ser man att dessa lugna firrar är rovdjur.Kommentar
-
Jag köper frysta och lägger dem i en kopp med vatten tills de är tinade.
Har inte provat att mata med mussla. Kanske får undersöka det.Kommentar
-
Musslor brukar jag mata med. Enormt populärt. När de är större går det att mata med hela musslor annars kan du klippa dem.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Wow räkor gillade dom!
Tog ett tag innan Myersin fattade att de var ätbart men sen blev dom helt tokiga!
Gäddorna flög som pilar och norpade åt sig! Hantlarna däremot var inte helt övertygade.Kommentar
-
Tjena, varit svårt å fixa bilder ett tag. haft mycket..
Har en bild på honan om du är intresserad. Dem äter allt, inlusive hikari carnisticks.Kommentar
-
Kommentar