Riktigt snygg burk du skapat!!!
540 Liter Gäddciklider med bakgrund av mjukt material.
Kollaps
X
-
-
-
Eller hur magkänslan räcker långt. Speciellt när de finna fina exemplar av en av de planerade arterna.
tack!
tack för det!
tack snälla. Just uttrycket naturlig är det jag satsar på... Har haft tur och fått tag på rätt rötter och grymma moduler.
Bakgrunden gör väldigt mycket av i trycket också! Sen tror jag faktiskt rötterna som sticker upp ovanför karet ger ett intryck av vildvuxet och "otämjt"
Skall se om jag kan ta lite mer bilder i helgen med en bättre kamera.Kommentar
-
Vackert, harmoniskt och avkopplande. Du har verkligen lyckats få till en grymt skön känsla. Allt har sin plats och samspelar fint (är väl bara roten däruppe som ska falla på plats så småningom också), men bakgrunden är helt klart det som binder samman den här helheten och omfamnar intrycket. Underbart snyggt.Kommentar
-
Är det notatus du skaffat?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Red shoulder har inga tydliga prickar, ens som ung.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Snyggt jobbat Punkfredd! Det där gjorde du riktigt bra.Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
-
Projekttråd: 540 Liter Gäddciklider med bakgrund av mjukt material.
Tack för det!
Tackar för detta!
Case closed... Hoppas på att få mycket turkos i dom...
Kommentar
-
Notatus anser jag i alla fall. Skitsnygga.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Äntligen Vilket enormt snyggt kar du har! Beundransvärd kreativitet, som jag vissligen misstänker att de flesta akvarister här på forumet besitter. Snygga hantlar också.. påminner lite om temporalis i sin kroppsform.600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
Ja jag tror det med. Tycker dom är illa granna! Hoppas bara dom kan stå imot gäddorna sen.
tack skall du ha. Är väldigt nöjd!Kommentar
-
Kan bara instämma i kören av hyllningar! Grymt fint!
Ska du ha växter i eller är det här "slutresultatet"?Kommentar
Kommentar