Säljer mitt Eheim 2180 filter.
1700 liter/timmen.
Ny förbättrad modell av Eheim 2080 med inbyggd värmare.
Upp till 1200 liters akvarium. Kan användas i akvarier från 375 liter eller ännu lägre beroende på hur mycket cirkulation du vill ha. Det finns en cirkulationsregulator som enkelt kan användas för att justera ned flödet.
Lyfthöjd 2,6 meter.
Effektförbrukning 25 watt.
Filterbehållarvolym 25 liter.
Filtervolym 12,5 liter.
Filtervolym förfilter 1 liter.
Filtermaterial ingår ej!
Mycket enkel och stabil justering av temperatur och den är extremt effektiv på att hålla denna temperatur även i ett kallt garage som jag haft den i. Jag hade som kallast 10 grader i rummet men filtret höll lätt 29 grader i mitt 430 literskar. Filtret har två insug med ventiler och ett utblås där jag har ett strilrör. Allt Eheim orginal och i toppskick. Jag har haft filtret runt 1,5 år.
Nypris idag: 4750. Kan för livet inte finna kvittot nu, tyvärr.
Pris: 2800
Filtermedia säljes separat.
Jag har biobollar som räcker till två filterfack:
2st Eheim Substrat Pro regular 5 liter: 8 liter kvar. Värde 776 kr st ~= 1500 nypris.
och makaroner som räcker till ett filterfack.
Eheim Ehfimech 4 liter. Värde 349 kr nypris.
Filtermedia säljes totalt för 750 kronor.
Slang finnes i rejäla längder. Om ni behöver mer har jag en rulle. Vi kan runda av med detta. Skickas helst inte.
1700 liter/timmen.
Ny förbättrad modell av Eheim 2080 med inbyggd värmare.
Upp till 1200 liters akvarium. Kan användas i akvarier från 375 liter eller ännu lägre beroende på hur mycket cirkulation du vill ha. Det finns en cirkulationsregulator som enkelt kan användas för att justera ned flödet.
Lyfthöjd 2,6 meter.
Effektförbrukning 25 watt.
Filterbehållarvolym 25 liter.
Filtervolym 12,5 liter.
Filtervolym förfilter 1 liter.
Filtermaterial ingår ej!
Mycket enkel och stabil justering av temperatur och den är extremt effektiv på att hålla denna temperatur även i ett kallt garage som jag haft den i. Jag hade som kallast 10 grader i rummet men filtret höll lätt 29 grader i mitt 430 literskar. Filtret har två insug med ventiler och ett utblås där jag har ett strilrör. Allt Eheim orginal och i toppskick. Jag har haft filtret runt 1,5 år.
Nypris idag: 4750. Kan för livet inte finna kvittot nu, tyvärr.
Pris: 2800
Filtermedia säljes separat.
Jag har biobollar som räcker till två filterfack:
2st Eheim Substrat Pro regular 5 liter: 8 liter kvar. Värde 776 kr st ~= 1500 nypris.
och makaroner som räcker till ett filterfack.
Eheim Ehfimech 4 liter. Värde 349 kr nypris.
Filtermedia säljes totalt för 750 kronor.
Slang finnes i rejäla längder. Om ni behöver mer har jag en rulle. Vi kan runda av med detta. Skickas helst inte.
Kommentar