Köpes: Jordätare

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bass
    Användare
    • April 2012
    • 41

Hela Sverige: Köpes: Jordätare

Hej
    Haha.. alltså är så sugen på jordätare. Helst Orange Head Tapajos, men även andra lite större arter.
    Bor i Uppsala men har inga problem att åka för rätt fiskar
  • ewa
    NCS Medlem
    • March 2013
    • 457

De finns på Glaser mm., kolla akvarielagrets fisksöklista. Glöm inte NCS rabatten ;-)

Kommentar

• Bass
      Användare
      • April 2012
      • 41

Hej Ewa, ringde dom men hade lite svårt att förstå . De pratade om väldigt långa leveranstider osv.
      Tyska leverantörer kunde man räkna med 2 månader om jag förstod dom rätt =/

Kommentar

• Banderad
        Användare
        • February 2006
        • 3479

Nej, de levererar till Sverige åtminstone varannan vecka. Sedan vet jag inte hur det är mer norr över, dit kanske inte alla turer går.

/Jocke

Kommentar

• ewa
          NCS Medlem
          • March 2013
          • 457

Kolla med Södermalms akvariaffär, de hade beställningstid förra vecka leverans nu på onsdag, det kanske går att göra en extra best.
          Jan Wester - Södermalms Akvarieaffär kl.15-19
          08-441 01 80

Kommentar

• affealien
            Användare
            • January 2012
            • 1157

Djur magasinet i stenhagen (uppsala) kan ta hem från akvarieteknik de gör beställningar på söndag och får hem på onsdagen. De har även jordätare inne just nu men bara 3 eller 4 och de vill ju helst vara i grupp på 6 eller fler.
            Mvh
            //Alf

Kommentar

• Bass
              Användare
              • April 2012
              • 41

Tack för tipsen!
              Har eventuellt hittat en grupp Geophagus proximus , blir inte det av har jag ett gäng VF Heckelii, de är riktigt fina men att de verkar vara så extremt svåra att få yngel på avskräcker en del. Har ju sysslat en hel del med diskus och det kan väl ändå inte vara svårare än diskus så man kanske ska slå till ^^
              Ska dra in till Djurmagasinet imorgon o snacka med dom.
              Tack snälla för svaren!

Kommentar

Arbetssätt...