1-år gammalt Oceanson 540L m EHEIM professional 3

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sabina
    Användare
    • May 2013
    • 30

    Skåne: 1-år gammalt Oceanson 540L m EHEIM professional 3

    Då jag precis flyttat till villa från en mindre lägenhet så tänker jag uppgradera till ett större kar. Att flytta karet och dess invånare var ganska så besvärligt (som de flesta på denna sidan säkert redan vet) och jag har därför bestämt mig för att byta upp mig när en del av arbetet redan är gjort, även om karet är nytt. Jag säljer därför mitt jättefina Oceanson på 540L som är strax över 1 år gammalt. Kar och samtlig utrustning är inköpt på Zoogiganten i Lomma våren 2012. Jag har använt det som sötvattenskar med mycket växter.

    Finns:
    1. Oceanson 540 L m lätt rundade hörn på frontglaset (lxbxh - 125x55x80), bottenborrat, svart bakrundsfilm på baksidan, svart snygg tillhörande möbel som är 93 cm hög
    2. Heltäckande ramp m original T5 2x54 W short samt extra lysrör T5 2x39 W arcadia/glo installerat bredvid orginalrampen (kan enkelt tas bort, kopplas ur om man önskar)
    3. EHEIM professionel 3 komplett m filtermaterial (finns även extra oanvända filter)
    4. 2 x 300 w doppvärmare


    Om önskas kan även en mkt stor rot samt mörk akvariegrus ingå. Vid snabb affär kan jag även tänka mig att slänga in 1 st cirkulationspump EHEIM kompakt som bonus (mindre än 1 år gammal).

    Säljes som komplett paket för 10 000kr (= halva nypriset).

    Finns i Höllviken, söder om Malmö.

    Klicka på bilden för större version

Namn: bild-1.JPG
Visningar: 1
Storlek: 493,2 KB
ID: 698932
    Bifogade filer
    Senast redigerad av Sabina; 11 August 2013, 21:47.
  • Sabina
    Användare
    • May 2013
    • 30

    #2
    Passa på att fynda ett möbelkar i perfekt skick!

    Det har nu blivit lite kris då vi i sbd med badrumsrenovering drabbades av vattenskada 11/9 och måste tömma vardagsrummet på samtliga möbler. Nytt pris 9000kr och om någon hämtar karet redan nu i helgen är jag beredd att ytterligare diskutera priset. På måndag 16/9 bryts golv och tak upp för fuktsanering. Se även annons på blocket.

    Klicka på bilden för större version

Namn: 20130913_191904-small.jpg
Visningar: 1
Storlek: 291,9 KB
ID: 687060

    Kommentar

    • Sabina
      Användare
      • May 2013
      • 30

      #3
      Länk till annons på blocket: http://www.blocket.se/malmo/FYND__1_...m?ca=23_11&w=1

      Kommentar

      Arbetssätt...