ska ner till landskrona nästa vecka. nån som har någon bra malawibutik att reka?? typ i malmö eller helsingborg.
bra malawibutiker i malmö/Hgb??
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
De enda jag känner till är Åkarp Hobby Zoo i Åkarp utanför Malmö, och sen har jag hört att Jäger Zoo i Malmö ska ha en del. Jag har inte varit där själv än, utan bara hört en del. Fiske och Fiskar i Malmö kan tydligen ha en del de med./Mikael -
Nej, någon bra Malawi affär har vi tyvärr inte. Du får ner mot Malmö för att hitta dem.Oscar Cederqvist
-----------------Kommentar
-
-
I södra Skåne har du två bra butiker som lämnar rabatt till NCS-medlemmar - Ciklidshopen i Tomelilla och Sandby Ciklidhobby i Södra Sandby. Sen finns det ju också några affärer i Köpenhamn.
Ciklidhälsningar
Kjell FohrmanKommentar
-
Åkarps har bara öppet på lördagar mellen 10-14. Adressen är:
ÅKARPS HOBBY ZOO
Adress: Byvägen 33, 232 51 ÅKARP
Telefon: 0708-433281
sen kan du få vägbeskrivning via gulasidorna/MikaelKommentar
-
På BL Discus i Helsingborg har de lite Malawi kom jag på nu. Det ligger på Ättekulla industri område. http://www.bldiscus.com/Oscar Cederqvist
-----------------Kommentar
-
Det finns en relativt ny butik i Malmö som har hyfsat sortiment.
Jäger Zoo AB
Jägersrov. 205
21377 MALMÖ
040-22 05 95
Annars är det S. Sandby, Stoby (Hässleholm), Tomellila som gäller, men testa Jäger, det är en rätt bra butik. Det finns även Fiske & Fiskar i Malmö som har lite Malawi.M.v.h.
RickardKommentar
-
-
-
Fyller på och även tycker till.
Jägerzoo är bra, faktiskt relativt stort sortiment.
Fiske & Fiskar har inte så stort utbud enligt min mening.
Besökte faktiskt här för leden Södra Sandby. Faktiskt ett gediget utbud både på malawi, tangayika och mycket sydamerikansk fisk.Kommentar
Kommentar