Blev lite sugen på att se så många tangiskar det bara går. Ös på med bilder ni som vill, vore toppen med en tanganyika inspirationstråd!!
Tanganyikaburkar, så kan de se ut!
Kollaps
X
-
Tanganyikaburkar, så kan de se ut!
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetTaggar: Ingen -
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Japp, kuben hade verkligen gott djup.
Nån liten växt gör verkligen susen med. Jag slängde i lite växter i mitt kar igår och blev riktigt nöjd.720 Malawi
375 Yngel
112 Yngel
70 YngelKommentar
-
Kommentar
-
Riktigt snygga burkar. Hoppas jag kan bidra med någon bild vad det liderKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag är åxo snart i start groparna efter nästa helg ska jag riva ner en del som är löst sen ska det limmas lite moduler ev plattform för hästnosar mer sand ska bli kul intresset lever frodas bättre än på länge. ... ;-)Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Finns växter i denna sjö? Har sett filmer med lite växter i.
Valisneria? Crinum för att fake:a vallis?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Vit sand förespråkas oftast av troffenördarna, vad tycker ni andra det ska vara i ett tanganyikakar? Vad gillar sandsillarna bäst? och vad vill växterna ha?
Snygga burkar ni visar upp förestenKommentar
-
Jag gillar vit sand, även om sanden i sjön kanske inte är vit. Sandsillarna vill nog bara ha fin sand, sedan spelar färgen mindre roll. Mina macrops verkar inte ha något emot den vita i alla fall.
/JockeKommentar
-
Fler bilder tack. :/Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag tänkte prova en råda sand 0,33 i storlek går lite
I rött sen lite grönt i karet bryter av fint gärna i en modul
Lite högre upp än bara på botten tyckte det var snyggt...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar