Ser trevligt ut, väntar med spänning på bilder med klarare vatten
720 SA jordätare med vänner ;)
Kollaps
X
-
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
-
TackarKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
-
Växter måsye jag fundera på. De jag har nu är överblivet och jag hade räknat med att det skulle bli uppätet på grund av Uaru och prickig metynnis. Nu finns inte de i tanken så då kan jag ha växter.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Snyggt, ska bli kul att se hur det utvecklas. Kan bara instämma om att fler växter inte vore fel. Ska du handla mkt växter vilket jag antar eftersom du har ett stort kar kan jag tipsa om aquaristic.net. Bra kvalité, billiga växter och billig frakt ifrån tyskland, men det krävs att man beställer en del för att det ska löna sig. Även väldigt stort utbud. Tycker det är få butiker som i Sverige som kan mäta sig med dom, både i utbud, kvalité och pris.Kommentar
-
Kommentar
-
Grattis till fina fiskar! Skulle skaffa själv, men min fobi för stora akvarier.... Det bli vackert med discus och daemon, jättesnygga båda två, och så olika i färg och form. Lycka till !!!Kommentar
-
Tack tackKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Snyggt kar David, och de diskusarna går inte av för hackor...! Men jag hade haft minst det dubbla antalet!/ Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
DyyyyrtKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
Kommentar