Maica red. F2r av Leopoldi. Sjukt snygga, jag får nära en tår i ögat när jag ser dem då de är så vackra
720 SA jordätare med vänner ;)
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Ja den som lever får se, går det inte bra får jag väl justera på nåt sätt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Tack, mina första diskus!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Skippar dem nu. Kör på dessa iställetKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Jo det är en dröm. Får bli en annan gång.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Känns som de då ligger döda på botten då alltså.
Ska bli kul att följa vad som händer här i alla fall, själv vet jag inte ännu vad de ska få för kamrater.Mvh
//AlfKommentar
-
Hoppas vi kan byta erfarenheter med varandra om deamon och kombo med andra och allt annat. Men tålamod är nog en dygt.
Hur stora var de från kaj.p?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Riktigt snygga diskar DaRe! Har för mig jag har sett föräldrarna på youtube! Mäktigt! Kommer nog att funka galant med demonerna tror jag! Tror i så fall att ilskna apistogrammor kan vara värre. När jag hade S. leucosticta så blev de ivägjagade ca 50cm av ilskna fjärilsciklider. Inte samma arter alls men tror inte beteendet är så annorlunda. Väntar ivrigt på bilder! Hur som helst lycka till!
Mvh SalleKommentar
-
Tackar tackar. Dessa apistogramma är väldigt väldigt lugna än så länge trots att de lekt. Det blir intressant att se hur det går. ..Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar