If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag har gjort smärre justeringar. Roten till vänter mer upp mot hörnet och i andra änden lägre och mer framår för att den ska vara diagonal och skapa bättre romläggningsytor åt diskusen.
En rot till till vänster med grenar som glider ner i vattnet.
Bifogade filer
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Växter måsye jag fundera på. De jag har nu är överblivet och jag hade räknat med att det skulle bli uppätet på grund av Uaru och prickig metynnis. Nu finns inte de i tanken så då kan jag ha växter.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Snyggt, ska bli kul att se hur det utvecklas. Kan bara instämma om att fler växter inte vore fel. Ska du handla mkt växter vilket jag antar eftersom du har ett stort kar kan jag tipsa om aquaristic.net. Bra kvalité, billiga växter och billig frakt ifrån tyskland, men det krävs att man beställer en del för att det ska löna sig. Även väldigt stort utbud. Tycker det är få butiker som i Sverige som kan mäta sig med dom, både i utbud, kvalité och pris.
Grattis till fina fiskar! Skulle skaffa själv, men min fobi för stora akvarier.... Det bli vackert med discus och daemon, jättesnygga båda två, och så olika i färg och form. Lycka till !!!
Kommentar