O, 5 är ok.
Då var det dags igen!
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
-
Coolt. Fina nyckelhål ser jag ocksåKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
Geophagus megasema : [ATTACH=CONFIG]47116[/ATTACH]CAKommentar
-
Hej Robin! Som jag beskrev vid ett tidigare tillfälle på den här tråden, så misstänkte jag att det rörde sig om just orange head tapajós.. Men killen på akvariebutiken envisades med att det är Megasema.. Det kanske inte låter så värst seriöst från min sida, men jag bryr mig inte om det är orange head tapajós och jag tyckte att dom var i bra skick, så jag köpte dom med gott samvete. Ska lägga upp lite fler bilder senare..
Mvh MickeSenast redigerad av mbitton; 13 August 2013, 16:43.600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
Kommentar
-
Tycker också det ser ut som sådana, kul i så fall. Mycket vackra firrar.
Lite bilder på mina:
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
David: kollande in din länk o tycker mig se en viss likhet. Som Kawasa även säger så återstår det att se när de har färgat ut mer.. De har redan blivit en favorit i karet, riktigt kul att se deras beteende trots att dom till en början var ganska rädda, tom nyckelhålscikliderna lyckades skrämma iväg dom. Nu jagar dom mest varandra600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
Imorse när belysningen hade tänds till karet, så såg jag 2 st stora sandhögar och i mitten utav dom så var det en djup grop.. förstod ganska snabbt att det var den ena orange head tapajós som hade grävt. Nu är min fråga varför gör dom detta? Vet att dom letar efter mat i sanden men har aldrig sett detta beteende innan.Senast redigerad av mbitton; 17 August 2013, 13:44.600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
-
-
Kommentar
Kommentar