vacker!
1125L "Featherfins"
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
-
Coolt Repen1!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nu har frugan o jag kommit överens, o då renoveringen av vardagsrummet snart är klart så får "yngelburken" på 1125L ge plats för "originalburken" MilleDieselråttanKommentar
-
Kommentar
-
Ser riktigt bra ut, hur kan jag ha missat denna tråd. Snygg belysning. Har du det blåa röret bak?
//PeterKommentar
-
-
Då har mina "C furcifer" börjat komma upp i lekmognad, o första leken är avklarad. Alting gick fel, ingen "bower" inga färger på hanen, han åt upp dom flesta äggen själv, dom gulaktiga fenorna har inte gett med sej på honorna, så det var dags för en större undersökning. O efter letande o jämförande ( det är nu konstaterat) så är det fel fisk jag har fått levererat till mej, i stället för "furcifer2 har jag fått "Nasuta". har varit i kontakt med "Leasing" o dom har tydligen fått helt fel fisk som skulle till mej. Men efter att ha varit i kontakt med Mats så ska misstaget åtgärdas, så nya fiskar ska beställas åt mej o "Nasutorna" får flytta tillbaka till Stockholm, riktig bra o smidig service, Men nu kommer problemet med att revidera alla bilder o sådant som är på fel fisk. men det får tas om hand när jag är hemma o internettet är snabbare. MilleDieselråttanKommentar
-
Så himla tråkigt att du fått fel fisk, tråkigt extra"arbete" med. Skönt att det löser sig i alla fall.Kommentar
-
Blev inte helt säker på detta förens leken kom då alla ser ut som honor men sen var det inga tvivel. Det som är mest tråkigt är att det bara är att börja om från början o vänta något år till innan det börjar hända något med dom nya fiskarna, sen är det ju så att jag inte vill ha "Foae" utan "Furcifer" o då är det genast lite svårare,men den som väntar på något gott= MilleDieselråttanKommentar
-
Kommentar
-
Attans! Bra hantering av butiken dock!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Det utmärker en bra butik, var inga diskutioner utan helt självklart att det ska redas upp. Fast Mats blev lika förvånad som jag att dom inte fick den fisken dom beställde. MilleDieselråttanKommentar
Kommentar