Kul, grattis
1125L "Featherfins"
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
grymt ! ska bli kul och se fortsättningen.Tropheus Ikola
Tropheus ilangi
VF Tropheus red rainbow kasanga
Tropheus Black Kiriza
Tropheus Red cheek Mpimbwe
Tropheus Black caramba
Tropheus Duboisi Maswa
Tropheus golden Kazumbe
Tropheus sp sjöberg
pettrichromis red bulu pointKommentar
-
I dag har jag tagit ett beslut (får se om det är ett dåligt eller bra beslut) har lagt i mina "A dewindti" i karet, då jag tyckte dom börjar bli tillräckligt stora. 2st hanar började bygga "bower"direkt.Blir det bråk eller att "C furcifern" börjar piska upp dom för mycket får dom flytta tillbaka till sitt kar, men det kändes inte så bra att ha dom för sej själva,o dom hängde mest i ett hörn i ett stim. I det stora har dom delat upp sej i 2 delar. Verkar vara att 2 hanar har gått isär med varsitt harem av honor,i det ena stimmet fins det även en ung hane. Vi får se hur detta slutar. MilleDieselråttanKommentar
-
Går nog bra! Snygging förresten!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Dessa har vi inte många bilder på i artregistret.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Love itKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Då var "kilesa" hona nr 3 avlekt, det lite lustiga var att hon lekte med båda dom största Vf hanarna,gick mellan lekplatserna i omgångar, det är något jag inte har sett förut. MilleDieselråttanKommentar
-
Vissa gillar trekanter!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar