Då jag inte är hemma så vet jag inte riktigt, men senaste uppdateringen från frugan är att allt funkar o alla fiskar mår bra o det är full fart. Vad jag förstår så är det även 4st"kilesa" hanar som byggt lekarenor, 2st VF o 2st av F1 som bara är ca 8cm. Har en av VF hanar som alltid har varit undertryckt o det verkar fortsätta så, han har aldrig blivit dominant o byggt.Fördelningen på dom är 8+9.Mille
1125L "Featherfins"
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Assnyggt och sjukt fina fiskar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Ser toppen ut, hur långt ifrån utfärgade är Cyathopharynx furcifer ?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Ser toppen ut, hur långt ifrån utfärgade är Cyathopharynx furcifer ?DieselråttanKommentar
-
Kommentar
-
-
-
Tack. Är lite orolig för mina 6st "ancistrus" som fick flytta in där, för att hålla borta alger. Men efter 1 månads gång så finns det inte tillstymelse till alger. Har aldrig haft "ancistrus" förut då jag har kört "biotopriktigt" o det är ju oftast någon av "Tanganyikerna" som betar alger, o även i "sillakaren" så har jag haft "hästnosar" som har skött det, men skippade dom helt i detta kar då det inte finns något område för dom.Men än så länge ser dom inte ut att lida av algbristen.MilleDieselråttanKommentar
-
Fint kar o fina fiskar, skulle vilja se det irl!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar