Då jag inte är hemma så vet jag inte riktigt, men senaste uppdateringen från frugan är att allt funkar o alla fiskar mår bra o det är full fart. Vad jag förstår så är det även 4st"kilesa" hanar som byggt lekarenor, 2st VF o 2st av F1 som bara är ca 8cm. Har en av VF hanar som alltid har varit undertryckt o det verkar fortsätta så, han har aldrig blivit dominant o byggt.Fördelningen på dom är 8+9.Mille
1125L "Featherfins"
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Assnyggt och sjukt fina fiskar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Ser toppen ut, hur långt ifrån utfärgade ärCyathopharynx furcifer ?
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Ser toppen ut, hur långt ifrån utfärgade ärCyathopharynx furcifer ?
DieselråttanKommentar
-
Kommentar
-
-
-
Tack. Är lite orolig för mina 6st "ancistrus" som fick flytta in där, för att hålla borta alger. Men efter 1 månads gång så finns det inte tillstymelse till alger. Har aldrig haft "ancistrus" förut då jag har kört "biotopriktigt" o det är ju oftast någon av "Tanganyikerna" som betar alger, o även i "sillakaren" så har jag haft "hästnosar" som har skött det, men skippade dom helt i detta kar då det inte finns något område för dom.Men än så länge ser dom inte ut att lida av algbristen.MilleDieselråttanKommentar
-
Fint kar o fina fiskar, skulle vilja se det irl!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar