Men.. Åh.. Jag som tänkte hålla er på sträckbänken i flera dagar till....
Fototävling September 2013
Kollaps
X
-
-
Resultat
Röstningspris: roedkft (Drömciklider)
Tröstpris: Ciklidtok (Sicce AlgaZero 150 ml)
Ett STORT grattis till alla vinnare!
/Jocke, vikarierande fototävlingsansvarigKommentar
-
Grattis Jan och övriga på pallen!
Vinnarbilden är riktigt bra med en naturlig approach till temat.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Grattis Jan och alla ni andra som fick fler röster än mig, sa han surt och plockade fram kameran. Jag ska också vinna någon gång !! Jan kom hem från Tanganyikasjön i morse, Vet att han har en del bilder att redigera, jag har fått mejl varannan dag där han berättat vad för fisk de fiskat upp och lite bilder och text.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Priserna skickadeKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Stort Grattis Jan! och självklart ett grattis till de övriga på pallen!
Tack för hjälpen Banderad! och tack till DaRe för att du skickat priserna----------------------------------
/PIAKommentar
-
Tack för det
Blev mycket paff när priset kom i posten idag, vad jag viste så hade jag inte beställt någonting, så jag var mycket fundersam ....Tills jag gick in här och kolladeKommentar
-
Kul med en överraskning! jag har inte hunnit skicka ett PM om detta, tänkte att jag skulle göra detta idag för jag har varit på akvarieresa till Tyskland----------------------------------
/PIAKommentar
-
Hehe, jag borde kanske skrivit grattis i alla fall. Nåja det ordnade sig och priset kom fram. Hoppas Jan Hommel får sin modul nu också.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Samma här! Fattade inget och började leta efter mottagar-adressen för att se vem av grannarna som egentligen skulle ha paketet som uppenbarligen kommit fel Perfekt att slå sig ned i soffan med boken nyss hemkommen efter jobbresa Tackar!Kommentar
-
Bra då hann Banderad med i svängarna och han gjorde visst sammamisstag som jag at inte skriva grattis.
Men men nu kommer ett grattis igen till er båda + Hommel.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Lite som julafton då för dig och ciklidtok Den är mycket fin den boken----------------------------------
/PIAKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar