De är bra nu men jag mätte inte innan bytte direkt bara.
936 liters Tanganyikakar.
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Mkt tugg där! Fina fiskar. Och så lite alger, hur håller Du så rent på stenar etc.?720 l. Malawi mbuna
720 l. Tanganyika
112 l. Yngel och karantänKommentar
-
firrarna krubbar på det, troffar och hästnosar och ventralisen.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Tack tackKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
TackarKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Skön stämning i det karet. Verkar harmoniskt och nästan lite mystiskt. Härligt720 l. Malawi mbuna
720 l. Tanganyika
112 l. Yngel och karantänKommentar
-
Tackar. Det är lite idén.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Detta akvarium och fisksammansättningen är verkligen fascinerande. Riktigt kul att få följa med utvecklingen.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
-
Japp, men jag har konverterat till Sydamerika. Här är en artikel om mina erfarenheter från Tanganyikaburken:
///David
Kommentar