Lugn kära vänner, lugn.
936 liters Tanganyikakar.
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Är inte lugn, vi vill ju glädjas med dig. Väldigt lugn med matning första dagarna. Tanganyika är mycket känsligare än Malawi och SA enligt min åsikt. Däremot är de oftast bra på att se hungriga ut.Kommentar
-
Bra info, det blir nog ingen firre idag men kanske i morgon, vi får se...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Det ska bli kul att se vad som först introduceras i karet. Att kunna bibehålla lugnet är en bra egenskap hos en akvarist.
/JockeKommentar
-
Hahaha, japp men lugn är det sista jag normalt är.
Hehe, det är alltid en utmaning.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Då blir det extra kul att följaKommentar
-
-
Kommentar
-
Kul att du börjat slänga i lite fisk nu, 15 stycken små gula är ju en färgklickMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Ja det är en bra idé. Kommer mer av det framöver.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
-
Kul att du köpte så många som 15. När jag hade ett stort gäng fungerade de som bäst.Kommentar
-
Kommentar