If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tack Anders! Alla leker kontinuerligt men de är enormt svårfångade då de tuggar. Otroligt att jag fick tag i ventralishonorna tidigare. De andra är nära nog omöjliga. Jag vill dra upp yngel av hästnosar så jag har inte gett upp på att fånga dem, borde väl ta hanen då efter ett de bytt av varandra, kan jag tänka?
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Tack Anders! Alla leker kontinuerligt men de är enormt svårfångade då de tuggar. Otroligt att jag fick tag i ventralishonorna tidigare. De andra är nära nog omöjliga. Jag vill dra upp yngel av hästnosar så jag har inte gett upp på att fånga dem, borde väl ta hanen då efter ett de bytt av varandra, kan jag tänka?
Har du släckt karet på kvällen, vänta tills de sover och med hjälp av ficklampa hitta den du söker för att sedan fånga den?
3000 liter med Tropheus http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa
Får erkänna att de blå prickarna verkligen lyser upp i blixtljuset. Men snygga och intressanta är de. Kan öppna munnarna i nära 180 grader om ni förstår vad jag menar.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
En leleupi passade på att simma in i utblåsröret på modulfilter i samband med att jag stängde av det vid vattenbytet. Såg dens stjärtfena när jag drog igång pumparna. Trodde den skulle blåsas ut men icke. Fick ut den med lite pillande.
verkar må bra.
Kommentar