If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Intressant! Hoppas att det finns intresse. Jag har själv barn varannan vecka så första mötet missar jag. Hoppas att det blir lite olika veckor (ojämn/jämn) så att jag kan vara med några gånger
Det har tyvärr uppstått praktiska problem. Vi är tvungna att skjuta på starten ytterligare. Därför vore jag tacksam om intresserade ringer mig 070-2252716 eller mailar erik.ahlander at nrm.se så jag får en uppfattning om hur stort intresset är.
Till slut fast i en annan form. Bollmora Akvarieklubb står som värd för ett möte på Naturhistoriska Riksmuseet torsdagen den 5 december klockan 19:00. Samling utanför huvudentrén (som troligen är låst) 18:45. Eventuella senkomna ringer mig på 070-2252716 för att komma in(!) Program: Jag kommer hålla föredrag / leda en diskussion om "Biotopakvarier". Alla intresserade är välkomna!
Till slut fast i en annan form. Bollmora Akvarieklubb står som värd för ett möte på Naturhistoriska Riksmuseet torsdagen den 5 december klockan 19:00. Samling utanför huvudentrén (som troligen är låst) 18:45. Eventuella senkomna ringer mig på 070-2252716 för att komma in(!) Program: Jag kommer hålla föredrag / leda en diskussion om "Biotopakvarier". Alla intresserade är välkomna!
Tack för info Erik! Om inget akut dyker upp så kommer jag garanterat att komma
Be careful when speaking. You create the world around you with your words.
Om ni har möjlighet får ni gärna hjälpa till att sprida detta informationsblad till lämpliga lokala butiker, samt om ni är med i någon förening eller liknande.
/Jocke
Kommentar