Pga att jag behöver större pumpar säljer ja dessa pumpar ett tetratec 700 med filter media och slangar på 700/h bud.ett innerfilter med uv ljus i nästan nytt bud. En luft pump perfekt till luft drivna filter med slang o allt 50 :- har även ett fluval 3 + inner filter bud allt detta säljes eller bytes mot större ytterfilter som fluval fx5 eller liknande eller pump huvud som nan kan ha i btn maila bud och bytes förslag eller sms eller ring 0732006471
Tetratec ytterfilter och andra pumpar
Kollaps
X
-
-
-
-
Förstår dig. Men jag betalar självklart för hela kalaset. Svårt att göra en bedömning på avstånd. Men jag litar i sådana fall på ditt goda omdöme att den fungerar, så nämn ett pris vad du vill ha för den. Med vänlig hälsning Micke600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
-
-
Låter bra! Hur länge har du haft den o är det ngt som jag bör åtgärda innan jag använder den? Har inga problem med det i sådana fall.. bara så att jag vet innan.600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
Jag har bara prövat den i en timme fick den med ett akvarium ja köpte men jag ska sätta pumphuvud i bakgrunden i stället under den timmen läckte den inte från locket men när man pumpar för att få ut luften så läcker där lite men när knappen är uppe läcker ingetKommentar
-
-
-
Det är tyvärr rätt vanligt att det läcker lite från primern. Den packningen är dock lätt att laga om man vet hur man gör. Det kostar dock pengar.
Filtret kostar en tusenlapp nytt. Jag erbjuder dig 200 och då fixar jag frakten åt dig.Kommentar
-
-
-
Du har ju ett bud på 200 och då tar jag och fixar frakten
Jag kan byta packning, har fått göra det på två stycken redan!Kommentar
-
Kommentar