Har idag varit och köpt ett fint 450 liters akvarium med btn bakgrund i med ytterfilter två innerfilter o wawe maker o massa annat väldigt billigt vet inte riktigt vad jag ska ha i det behöver tip vad som passar till den bakgrunden
450 liters med btn bakgrund i
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Alltid kul när man lyckas göra klipp och komma undan billigt.
Sydamerika tema är ju givet med den bakgrunden.
Några Geophagusar och nått annat kul som simmar högre upp kanske?Mvh
//Alf -
Bakgrunden ser inte ut att passa i burken? Eller ser det bara ut som att den är för låg?
Ta ut bakgrunden så kan du välja vilka fiskar du vill - eller välj vilka fiskar du vill ändå. Jag tror inte att fiskarna bryr sig om hur bakgrunden ser ut
Kul att göra klipp, det är rätt årstid för det nu när det gäller vår hobby!Kommentar
-
-
Bara att höja bakgrunden? Du lär väl ha SA fiskar med den bakgrunden och då kan du ju maffa på med sand som döljer skarven. Fast det kan man ju göra med alla biotoper iofs.
Mitt förslag: Scalarer först o främst, till det kan man välja tämligen fritt bland Sydamerika faunan. Kongotetra är riktigt fin tex...Kommentar
-
-
Var du och hämtade det som var i Ängelholm?
Jag var och ryckte i detta men det var lite för litet för mig.
Men verkligen ett bra pris om det var detta. GrattisKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Bra jobbatKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra på gavlarna om jag ska sätta solfilm så man inte ser bakom bakgrundenKommentar
-
Bra jobbat! På gavlarna blir det ju bra med svart solfilm eller frostad vinyl som monteras på utsidan. Sen kan du ju konturskära filmen/vinylen efter konturen på bakgrunden eller så har du heltäckta sidor.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar