Ahhhhh, helvete vad nojjig jag hade varit...hoppas allt går bra :/
Satanoperca Daemon info?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ett alternativ nan ju vara att vi chansar på västberga och åker dit 09:00 då de öppnar. Telefontid är senare (11:00 torsdagar). Jag ska iofs få sms när det är framme.Senast redigerad av DaRe; 08 August 2013, 07:15.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag åker nu till Västberga!
Jag pratade med bussgods i city precis och han gick och kollade deras inkomna post nu, men de hade inte kommit. Han skulle printa ut fraktsedeln och höra av sig till DaRe eller mig när det kommer in hos dem.¸..·´¯`·.¸><(((*>¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·><((((º>¸..·´¯`·. ¸><(((*>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
En urusel fiskedag slår vilken bra arbetsdag som helst!Kommentar
-
Ok. ToppenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ska jag oxå komma?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Göran meddelar att vi får hålla koll på länken ovan. Annars sikta in oss på tretiden i eftermiddag.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Är tillbaka från västberga. De hade fått in några burar igår eftermiddag som de sökte igenom. De hittade inget. Kommer troligtvis in under eftermiddagen.
Blev uppmanad att hålla koll på hemsidan samt se till att vara i området runt kl 14:30 - 15:00. För då kunde de söka igenom lagret igen.
(Ett tips som hon gav mig var att om vi ska skicka via bussgods så välj fraktsätt "Garanti". Då sätts varan på bussen direkt och man får ett klockslag när bussen ska vara framme. Om man skickar med fraktsättet "Prio" tar det 1-2 dagar, sa hon.)
Hoppas de får tag i lådan snart....¸..·´¯`·.¸><(((*>¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·><((((º>¸..·´¯`·. ¸><(((*>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
-
Hej!
Jag är den andra av Alfs uppsalavänner och jag som har bilen och kommer och hämtar fiskarna idag för vår räkning. DaRe jag skickar dig mitt mobilnummer via pm så att du kan få tag på mig när du vet mer om paketet, Så att jag kan börja rulla mot Stockholm i tid.
//DavidKommentar
-
De har en frigolitlåda här. Nu får vi seKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Alla verkar lever och mår braKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
....... Yes, de lever! Otroligt!
Mina har precis hoppat i akvariet!
Teamwork!¸..·´¯`·.¸><(((*>¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·><((((º>¸..·´¯`·. ¸><(((*>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Kommentar