Jag tackar för mig i NCS styrelse

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Jag tackar för mig i NCS styrelse

Jag har bett att få stiga ned från mitt uppdrag i NCS, men stannar kvar tills ny medlemsansvarig hittats. Dvs det finns en ledig position om någon är lite sugen.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet
  • maltandis
    Användare
    • October 2003
    • 1567

Tror inte det finns någon som kommer att fixa lika många medlemmar och skriva så många inlägg som David gjort under de här åren. Jag kommer ju att ha kvar David som vän. David är alltid glad och positiv, var lite som mig i styrelsen. Vi ville framåt, men det kändes inte som alla ville gå lika fort som vi ville. Tack för den här tiden, om du blir avlöst Om inte, ska NCS vara väldigt glada. Vi hörs här och på fejjan.
    Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

Kommentar

• cf.akvarielagret
      Användare
      • April 2002
      • 5028

Tror inte det är många som brunnit för denna förening så mycket som du ..... hoppas du tycker att det var det värt
      jag är Ateist
      men Gud talade till mig
      Gud är stor
      jag frågade hur stor ? inget svar
      han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• Christian Alfredsson
        NCS Medlem

• April 2002
        • 4179

Du har oerhört rätt Christer! Tycker det är synd.
        Christian Alfredsson
        http://www.zoopet.com
        http://www.christianalfredsson.com

Kommentar

• johho
          NCS Medlem

• March 2007
          • 1825

Ja jäklar vilket jobb du gjort. Från mitt perspektiv har varit den största anledningen till att forumet har blivit en mer positiv plats att dela med sig av erfarenheter på.

Mycket bra jobbat!!

Kommentar

• ansjo
            Användare
            • April 2006
            • 203

Ursprungligen postat av maltandis
            Tror inte det finns någon som kommer att fixa lika många medlemmar och skriva så många inlägg som David gjort under de här åren. Jag kommer ju att ha kvar David som vän. David är alltid glad och positiv, var lite som mig i styrelsen. Vi ville framåt, men det kändes inte som alla ville gå lika fort som vi ville. Tack för den här tiden, om du blir avlöst Om inte, ska NCS vara väldigt glada. Vi hörs här och på fejjan.
            Kan bara hålla med, tråkigt om det blir så...
            / Anders

Medlem i NCS - givetvis!

Kommentar

• jjacek
              Användare
              • October 2011
              • 158

??????????? Det är mycket tråkigt !!!...

Kommentar

• cf.akvarielagret
                Användare
                • April 2002
                • 5028

Livet är inte slut ....... David har en skön fotölj o kommer antagligen att lägga lagom med arbete ...... till skillnad mot alla andra här som gör ....mindre
                jag är Ateist
                men Gud talade till mig
                Gud är stor
                jag frågade hur stor ? inget svar
                han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• AquaZoo
                  Användare
                  • October 2007
                  • 66

Enig med Christer. När man tappar eldsjälar finns bara en förlorare och det är föreningen.

Kommentar

• maltandis
                    Användare
                    • October 2003
                    • 1567

Jag tycker man ska vara rädd om eldsjälarna, de växer inte på träd. Det var det sista jag sa när jag lämnade som ordförande.
                    Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

Kommentar

• Kawasa
                      Användare
                      • September 2012
                      • 840

Det var du som till en början fick mig att känna mig välkommen till gemenskapen här i NCS. När jag tänker efter så var det tack vare dig som jag inte tvekade att gå med i NCS, kändes bra att ha hittat så många andra med samma eller större ciklid intresse än jag själv. Jag hoppas att allt i övrigt är ok med dig och din familj och att inget annat tråkigt har hänt som fått dig att känna att du inte hinner med, eller vill fortsätta vara medlemsansvarig.
                      Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

Kommentar

• gullefjun
                        Användare
                        • June 2012
                        • 101

DaRe, det är tack vare dig, som jag är medlem I NCS!
                        Inger

Kommentar

• Erik Österlund
                          Användare
                          • January 2005
                          • 3788

Det var verkligen tråkiga nyheter! Hoppas att vi får se dig på forumet framöver ändå. Jag har förstått att ditt akvarieintresse varit nere i en svacka, hoppas att du hittar tillbaka (det brukar man ju alltid göra förr eller senare)!

Otroligt engagemang du lagt på den här föreningen, jag tror inte att någon annan kommer i närheten!

Kommentar

• tege
                            Användare
                            • February 2005
                            • 2753

Ursprungligen postat av DaRe
                            Jag har bett att få stiga ned från mitt uppdrag i NCS, men stannar kvar tills ny medlemsansvarig hittats. Dvs det finns en ledig position om någon är lite sugen.
                            Tok!
                            Kan inte finnas någon som klarar av att axla det du har gjort.
                            https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

Kommentar

• Malawifisk
                              NCS Medlem
                              • December 2012
                              • 95

Mycket tråkigt du har varit en Duracellkanin för NCS med en stor aktivitet och positiv inställning. Det smittade av sig det var därför jag blev medlem.
                              http://www.youtube.com/user/malawifi...e=results_main

Kommentar

Arbetssätt...