Det ble virkelig fint Micke
Nytt projekt sandciklider!?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Ser mkt snyggt ut!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ser riktigt bra ut det där, blir nog full fart när dom vuxit till sej, vilken storlek är det på gruset?. MilleDieselråttanKommentar
-
Kommentar
-
Mycket snyggt Micke. Bra fiskval;-) vad blir det mer för något?
Mina tanganyika kommer förhoppningsvis till mig på torsdag;-)CAKommentar
-
Kommentar
-
Jag hade nog rekomenderat finare sand till "kilesan" helst när dom är så pass unga, dom silar sand o sprutar ut den genom gälarna,är sanden för grov eller för vass så finns det risk att dom får skador på gälarna. Ett litet tips är att du bör hålla lite koll på dom den första tiden, o om någon ligger på botten med "skrämselfärgen" samma som när dom är nyvakna (mörka fläckar utmed sidorna) o gälarna står ut, så bör du flytta dom omgående. MilleDieselråttanKommentar
-
Sanden är mjuk som havssand ser pigga och alerta ut hittills ser ut att funka fintMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Var kommer sanden ifrån?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Blandat från olika ställen sen köpte jag en säck från stoby
Åxo riktigt fin mjuk som sammet den var 0,1-0, 33 flyger runt lite i karet vid rörelse...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
En grupp Cyathopharynx foae "ndole" och en grupp Cyprichromis zonatus som förhoppningsvis kommer på torsdag..
Köpte ett par Julidochromis marlieri "magara" i fredagsCAKommentar
-
Var hittade du foae?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Cyprichromis zonatus var ju inte helt vanliga. Vet du fångstplats på dessa?
Bilder på dessa till artregtävlingen kanske:
Julidochromis marlieri "magara"Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar