Nytt projekt sandciklider!?
Kollaps
X
-
-
Ser bra ut, mycket sandyta för "sillar" ska bli intresant vilka fiskar du väljer. Ser att du har ett riktigt filter . Vilken pump har du på, 1060an eller 1262an? MilleDieselråttanKommentar
-
Jag har 2st 2260 pumpar sitter väl 1260 pump huvud på dom inhandlade nya -98,-99 . Bytat några o-ringar på alla år fantastiska pumpar +en kran i botten som jag sabbade själv . Ang fisken vet jag inte inte alls vet bara att det inte blir några tropheus eller fontosa+prinsessor i någon form inte min grej, tycker kilesan är fin , en fetherthins(stavfel?) Sen stimfisken längst upp i karet kan inte namnet nu sen några snäcklekare och hästnissar får det ju bli
Kommer prata med Kent i Nol blir nog min mentor iaf
I början tycker han har fin fisk och ordning...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Såg nu att det också sticker ut en ventil på andra sidan karet, håller med dom är helt fantastiska slitvargar. Kör samma upplägg i mitt kar, med 2st 2260or, men jag har uppgraderat mina med 1262 pumpar o 1" utblås. Väntar spänt på bilder med fisk i. MilleDieselråttanKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hupp, har du kvar CA eller betyder litegrann att du gör det "all-in"
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
All in David! Vänta nu du menade klart Robin my bad ;-)Senast redigerad av Micke Jarhl; 14 September 2013, 08:21.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Jag har ett Parachromis dovii laguna de arenal lekpar kvar som jag inte ska göra av med,
men dom andra karen står tomma;-)CAKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Se bra ut Micke, följer tråden med intresse.
Du kommer garanterat gilla Tanganyika Robin.
/JockeKommentar
Kommentar