Nytt projekt sandciklider!?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Härligt!
Skall bli intressant och se vad det blir av detta.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Ska försöka få till en biotop för firrar som du verka ha Anders. Blir en del klippor på sidorna sen ska jag försöka få till grytor med hyfsade djup av sand, inte säker om det går men tänker prova,, allt med hjälp av modulerSenast redigerad av Micke Jarhl; 15 September 2013, 15:36.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Du det där var ingen sandciklid jag sett förutKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Jag nöjde mig med att byta till finkornigare sand och bytat filtermaterial och givetvis allt vatten;-) så nu har jag 2kar som står redo för ny fisk hihi.CAKommentar
-
Funkar ju på ditt sätt åxo men min bakgrund var i behov av renovering svart silikon var ingen höjdare inte alls samma bet i den som den vanliga märkte det speciellt nu när jag tog bort resterna. Så jag hade inget val . Nu har jag lite kreativt jobb och tänkande framför mig återkommer. ..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar