Nytt projekt sandciklider!?
Kollaps
X
-
-
Ser bra ut, mycket sandyta för "sillar" ska bli intresant vilka fiskar du väljer. Ser att du har ett riktigt filter. Vilken pump har du på, 1060an eller 1262an? Mille
DieselråttanKommentar
-
Jag har 2st 2260 pumpar sitter väl 1260 pump huvud på dom inhandlade nya -98,-99 . Bytat några o-ringar på alla år fantastiska pumpar +en kran i botten som jag sabbade själv . Ang fisken vet jag inte inte alls vet bara att det inte blir några tropheus eller fontosa+prinsessor i någon form inte min grej, tycker kilesan är fin , en fetherthins(stavfel?) Sen stimfisken längst upp i karet kan inte namnet nu sen några snäcklekare och hästnissar får det ju bli
Kommer prata med Kent i Nol blir nog min mentor iaf
I början tycker han har fin fisk och ordning...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Såg nu att det också sticker ut en ventil på andra sidan karet, håller med dom är helt fantastiska slitvargar. Kör samma upplägg i mitt kar, med 2st 2260or, men jag har uppgraderat mina med 1262 pumpar o 1" utblås. Väntar spänt på bilder med fisk i. MilleDieselråttanKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hupp, har du kvar CA eller betyder litegrann att du gör det "all-in"
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
All in David! Vänta nu du menade klart Robin my bad ;-)Senast redigerad av Micke Jarhl; 14 September 2013, 08:21.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Jag har ettParachromis dovii laguna de arenal lekpar kvar som jag inte ska göra av med,
men dom andra karen står tomma;-)CAKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Se bra ut Micke, följer tråden med intresse.
Du kommer garanterat gilla Tanganyika Robin.
/JockeKommentar
Kommentar