Mattias Pils Wall heter jag, "adda" mig om ni känner för det!
Finns ni på facebook?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag gick ur facebook strax innan jag fyllde 40 av ett flertal anledningar men jag vet att många andra här är med. Du har väl besökt vår facebook sida?Be careful when speaking. You create the world around you with your words. -
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Vi är fler än 400 i vår grupp, välkommen du med. Ju fler vi är tillsammans ju gladare ...Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Även Wilhelm ....han var medlem i
vvfb
nu är han med fejanjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Jag har redan chattat med redaktörenMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Vi är nu 412 medlemmar på fejsboken. Välkommen in och likea och lägga ut bilder på dina fiskar och kar. Ni kan ju även chatta med andra liksinnade nördar. Be om råd och få svar på en gång om du har tur. Många av dem som vet mest och bäst på NCS forum finns nog på fejjan också.
Jocke SternbornMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
Kommentar