Du kan väl lägga upp några bilder ?
Att bygga en dröm eller en liten bit av Tanganyikasjön!
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
Sanslöst! Det är svårt att förstå hur stort det där akvariet egentligen är!1365 liter paludarium - 840 liter luft, 525 liter vattenKommentar
-
-
Tackar. Jag sparade 11 stycken från första kullen. De är 2 år nu och 15-20 cm. Alpha hanen var 34cm för ett år sedan och vägde 700g. Nu e han nog lite störreKommentar
-
Jag förstår att han är din stolthet , man får en relation till dom, tror inte riktigt att "icke-akvarister" eller kanske t.o.m "icke-ciklidister" förstår att man kan ha band med fiskar likaväl som till katter och hundar. Man sörjer när de dör...Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Överst 1/3 del ungefär är BTN moduler sen riktiga stenar förutom längst fram 3st Riverstone stenarKommentar
-
-
Du har inte lust att slänga upp några bilder Pettap?
Det är ju alltid en fröjd att få se ditt "akvarium"1365 liter paludarium - 840 liter luft, 525 liter vattenKommentar
-
Tror det kommer 2 artiklar i Ciklidbladet framöver. En om Gibberosorna som jag har skrivit och ett hemma hos reportage som Pia gjort hos mig. men jag kan ta några bilder och lägga in här också. En hona lekte i dagKommentar
Kommentar