If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Att bygga en dröm eller en liten bit av Tanganyikasjön!
Tackar. Jag sparade 11 stycken från första kullen. De är 2 år nu och 15-20 cm. Alpha hanen var 34cm för ett år sedan och vägde 700g. Nu e han nog lite större
Jag förstår att han är din stolthet , man får en relation till dom, tror inte riktigt att "icke-akvarister" eller kanske t.o.m "icke-ciklidister" förstår att man kan ha band med fiskar likaväl som till katter och hundar. Man sörjer när de dör...
Oj, detta är det finaste akvariet jag har sett. Mina favoritfiskar också. Hur har du gjort stenarna? Jag har inte läst tråden, så jag frågar istället. Mitt 960-projekt känns genast futtigt, men nånstans ska man ju börja.
Oj, detta är det finaste akvariet jag har sett. Mina favoritfiskar också. Hur har du gjort stenarna? Jag har inte läst tråden, så jag frågar istället. Mitt 960-projekt känns genast futtigt, men nånstans ska man ju börja.
Överst 1/3 del ungefär är BTN moduler sen riktiga stenar förutom längst fram 3st Riverstone stenar
Du har inte lust att slänga upp några bilder Pettap?
Det är ju alltid en fröjd att få se ditt "akvarium"
Tror det kommer 2 artiklar i Ciklidbladet framöver. En om Gibberosorna som jag har skrivit och ett hemma hos reportage som Pia gjort hos mig. men jag kan ta några bilder och lägga in här också. En hona lekte i dag
Kommentar