Att bygga en dröm eller en liten bit av Tanganyikasjön!
Kollaps
X
-
-
Boopsen är en höjdarfisk!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Det var så länge sedan jag hade dem. Det var en grupp på 7-8 djur som gick ihop med prinsessor och marlieri samt några leleupi. Det blev några lekar men inga yngel och efter några år så började de att tyna bort utan jag kunde se varför. De kanske var gamla.
Nu när jag tittade på mina gamla bilder på boopsen, så kom vill ha begäret fram. Måste hitta ett gäng!Senast redigerad av Wilhelm; 28 December 2013, 13:38.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Det var så länge sedan jag hade dem. Det var en grupp på 7-8 djur som gick ihop med prinsessor och marlieri samt några leleupi. Det blev några lekar men inga yngel och efter några år så började de att tyna bort utan jag kunde se varför. De kanske var gamla.
Nu när jag tittade på mina gamla bilder på boopsen, så kom vill ha begäret fram. Måste hitta ett gäng!Senast redigerad av Pettap; 28 December 2013, 14:37.Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kul med tugg redan!
Du har ingen möjlighet att lägga ut lite filmer till oss som inte har möjlighet att gå ner i källaren och dyka ner i tanganyikasjön? =)
//DKommentar
-
-
-
Någon som har ett bra förslag på en "sandsilare" som trivs i grupp och har bra självförtroende? Jag gillar Kilesan men upplever de lite veka, orolig att de inte får tag i tillräckligt med mat och vågar färga ut.Kommentar
-
Jag har följt detta hela vägen !! sjukt nice fast om jag vore du så skulle jag måla gavlarna i någon färg... svart kanskeKommentar
-
Jag håller med dig.
Kilesan upplever jag oxå som lite vek och betänka att en lekgrop är utan vidare är 40-50 cm.
Så det kan bli svårt att få Kilesan till sin rätt.
Kör hellre en firre som X. bathyphilus eller X. ochrogenys
Dessa kräver inga större lekytor och lär bita ifrån om så behövs.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar