Att bygga en dröm eller en liten bit av Tanganyikasjön!
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Fan va bra det blir !!
Får man fråga vad du fick ge för front rutan och var du köpte den ?Tropheus Ikola
Tropheus ilangi
VF Tropheus red rainbow kasanga
Tropheus Black Kiriza
Tropheus Red cheek Mpimbwe
Tropheus Black caramba
Tropheus Duboisi Maswa
Tropheus golden Kazumbe
Tropheus sp sjöberg
pettrichromis red bulu pointKommentar
-
Kommentar
-
har beijer glas rutor ?Tropheus Ikola
Tropheus ilangi
VF Tropheus red rainbow kasanga
Tropheus Black Kiriza
Tropheus Red cheek Mpimbwe
Tropheus Black caramba
Tropheus Duboisi Maswa
Tropheus golden Kazumbe
Tropheus sp sjöberg
pettrichromis red bulu pointKommentar
-
Kommentar
-
-
Vet inte riktigt. Först ska jag plasta och låta det härda några veckor sen måste sanden komma. Sanden ska tvättas men det går nog hyfsat snabbt, tvättar den i tombola Skall även dra el till lysramper, pumpar och magnet ventilen.
Innan Jul vore ju mummaKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
nu har jag sträckläst hela tråden! är mäkta imponerad av detta projektet och tycker det är väldigt skoj att få följa det från start, bygget är ju halva grejen enligt mig
kommer bli roligt att få följa det till det blir klart!Kommentar
-
Ja jävlar så nice, tur att man hittade denna tråd.
Hittar massor ytterligare inspiration och idéer till mitt i jämförelse lilla bänk/ställningsbygge till akvarierummet. Spännande är vad det är dettaKommentar
-
Kul man kan inspirera andra. Bygget flyter på, inte så spännande bilder att dela med mig av. Jag har lite kvar av allt kan man säga. Jag har plastat skarven en gång och medans det härdar drar jag el till belysningen och pumpar. På fredag kommer Doktor-T på studie besök med lite fiskar om vi lyckas få till det, vi ska byta lite fisk med varandra.Kommentar
-
Nu är det äntligen färdig plastat. Nu väntar jag bara på sanden så förhoppningsvis fyller jag om tre veckorKommentar
Kommentar