Tänkte bara kolla intresset för Guanacara Owroewefi.kring Stockholm/Uppsala, jag vet var man kan få tag i dom.
Guanacara Owroewefi
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag är nyfikenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Jag skall till Göteborg, dom finns att köpa hos Nols ciklidhobby, tänkte försöka åka dit på hemvägen å köpa några(ville bara se om någon i Uppsala/Stockholm var intresserade så kunde jag köpa ett ex gäng till.Åker imorgon bitte och kommer hem senat i helgen 20/21/7.Dom är ca 5cm.Birgitta/Mobilnr:0708-726905Kommentar
-
För er som inte sett den tidigare så kommer här en liten film från en flod i Surinam
Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Mycket trevlig film. TackarKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Vad kul vågar man hoppas på några bilder sen?Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
-
-
Jag köpte fyra st och har reserverat resterande
Hoppas mycket på dom Men vad skall man ha som sällskap till dom ?
Jag funderar på att ha dom med red back Scalarer.Kommentar
-
Kul, Jag har 6st, var köpte du dina? Mina köpte jag på Nols ciklidhobby.Jag har också Geayi 7st.Mina går med Skalarer,Orange head,och malar. Ps. Dom går naturligtvis inte tillsammans med Geayi)Kommentar
-
Jag bor bara tio minuter därifrån vilket kan bli farligt dyrt ;-) Och imorgon skall det hämtas dom som är kvar i Nol.
Frågan är om inte jag skall hämta med mig några red backs från Herkules i Gbg ocksåKommentar
-
Kommentar
-
Fortfarande inte. Snacka med Bossep så kan han ta en titt. Kör du bara internet explorer?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
Kommentar