Känns som att detta kar kommer bli en dröm och kommer sannerligen att inspirera fler folk till nya projekt!
Projekt Rovtanganyika 670 liter
Kollaps
X
-
-
Nu är ställningen vattenpassad så gott det går. Så får man passa om sedan när karet är på plats också med lite vikt på den.Kommentar
-
-
-
-
-
Vattenfyllt, så nu ska det få stå i tills på söndag. Då ska jag tömma igen och börja med inredning och installation av pumpen och sånt.
Imorgon är det ju GCG-auktion!Kommentar
-
Spännande. Tror du att du hittar något på auktionen ?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Hittade lite växter, men inga rötter som jag letade efter efter
Idag så har jag burit sten i trappen hela dagen. Jäklar vad sten är tungt, så himla onödigt!Kommentar
-
Kommentar
-
Nu är bottenlagret av stenar lagt iaf. Ser helt okej ut, så jag vet inte om jag kommer bygga på med flera lager eller inte. Det återstår att se, men det är inte bråttom med det.Kommentar
-
Jag ser inte
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Ah, kör du med ph-höjande sand?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar