Projekt Rovtanganyika 670 liter
Kollaps
X
-
-
Skulle sätta ihop den nya ställningen, så saknas det fyra delar, jaja, bara att vänta ett tag tillKommentar
-
Kommentar
-
Det kommer vara på plats i slutet av november om det går enligt plan. Saknar bara en art nu också.Kommentar
-
Då var bakgrunden lämnad hos glasmästaren. Hemleveransen sker den 22 november. Fram tills dess ska ställningen ordnas och matta att ha under karet köpas samt liggunderlag att vaddera ställningen med.Kommentar
-
Härligt, gött att få hjälp med att sätta i bakgrunden direkt Vilken blev det nu igen?Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Det brukar inte sluta där. -74 fick jag mitt första kar, kittad stålram rödlackad på 45L nu är man uppe i över 2000L o är fortfarande inte nöjd,utan tänk om man hade större plats. MilleDieselråttanKommentar
-
Ställningen är nästan klar. Ska tejpa fast lite liggunderlag längst med ramen att ha mellan karet och ställningen. På fredag kommer karet, hoppas verkligen att det kommer fram i helt skick. Men flyttfirman har ju försäkring så de får stå för alla kostnader om det är trasigt. Men är ändå skitnervös.
Sen till helgen blir det att installera lite försiktigt, kolla så det är tätt och börja leta stenar i naturen.Kommentar
-
-
Ska bli roligt att se denna skapelse. Helt klart intressant tråd att följa även om inte riftwally är min kopp te.Mvh
//AlfKommentar
-
70 cm djup och RockZolid Sumatra måste ge en enorm djup känsla. Bilder på fredag hoppas vi!720 l. Malawi mbuna
720 l. Tanganyika
112 l. Yngel och karantänKommentar
-
Ser fram emot bilderKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar