Kaptenen visar upp sig lite.
Projekt Rovtanganyika 670 liter
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Efter jobbet idag ska jag till Nol och plocka upp Lepidiolamprologus kendalli , tydligen blev det kendalli ändå sa Kent. Han trodde bara det skulle finnas nkambae.Kommentar
-
Jahapp, då blev det a. comp Chatika och L. kendalli idag. Då var fiskuppsättningen faktiskt klar. Nu ska bara dimman lägga sig och biologin bli bra så fortsätter scapandet efter det.Kommentar
-
720 l. Malawi mbuna
720 l. Tanganyika
112 l. Yngel och karantänKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Är det dyr sand det däringa?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Allt är ju relativt men sanden håller ju i många år så då blir det inte så dyrt det kostar ju en del att ro i land mitt projekt men har jag kommit så här långt vill jag inte snåla på det som syns. Sen är det väl som i de flesta branscher ju mer du köper desto bättre pris.
//PeterKommentar
-
-
Kommentar
-
De 10 etra centimetrarna gör helt klart skillnad.
Efter jobbet idag ska jag till Nol och plocka upp Lepidiolamprologus kendalli , tydligen blev det kendalli ändå sa Kent. Han trodde bara det skulle finnas nkambae.
Hur som helst, såg jag Kendalli i Danmark för ett antal år sedan och sedan dess har den legat högt upp på önskelistan. Grymt häftig! Men det gäller både att få tag på dom och ha rätt förutsättningar/sällskap också. Hoppas det funkar bra för dig och att du delar med dig av erfarenheterna!Kommentar
-
Är det inte som artregistret säger, att Nkambae är ett handelsnamn för samma firre?
Hur som helst, såg jag Kendalli i Danmark för ett antal år sedan och sedan dess har den legat högt upp på önskelistan. Grymt häftig! Men det gäller både att få tag på dom och ha rätt förutsättningar/sällskap också. Hoppas det funkar bra för dig och att du delar med dig av erfarenheterna!Kommentar
Kommentar