Maswa:
Är det Tropheus Moori Kalembwe Bright Red? Kolla länken på rad 6...snygga...
--------------------------------------------------------------------
cichlids4fun:
Tropheus Moori sp. Golden Chisanze...denna troffe gillar jag verkligen utseendet (färgen) på...
Pontus:
Att VF Ilangi har ett sådant högt pris i vissa tillfällen beror på dess efterfrågan kontra tillgång. Det är marknadsekonomi...
Jag förstår också det höga priset då det förklarats för mig att där de får tag på Ilangi så förekommer det väldigt tätt med krokodiler. Det gör att fisken är svår att få tag på av dykare...och då blir priset därefter. Odlad Ilangi tycker jag skall ligga på 100-120kr/st.
Vanliga priser för ungdjur av Tropheus brukar ligga någonstans mellan 50kr-90kr/st.
---------------------------------------------------------------------
Bildlänk till en av mina absoluta favoriter inom Tropheus släktet, Red Rainbow Kasanga:
citat:det vart i stället 17st moori bright red. till ett bra pris och storlek.
cichlids4fun:
Tropheus Moori sp. Golden Chisanze...denna troffe gillar jag verkligen utseendet (färgen) på...
Pontus:
citat:Jag har hört att folk betalar dom mest osanolika belopp för tex ilangi jag har hört allt från 850-1100 kr styck det är lite oroande!
100kr / st DET RÄCKER.
100kr / st DET RÄCKER.
Jag förstår också det höga priset då det förklarats för mig att där de får tag på Ilangi så förekommer det väldigt tätt med krokodiler. Det gör att fisken är svår att få tag på av dykare...och då blir priset därefter. Odlad Ilangi tycker jag skall ligga på 100-120kr/st.
Vanliga priser för ungdjur av Tropheus brukar ligga någonstans mellan 50kr-90kr/st.
---------------------------------------------------------------------
Bildlänk till en av mina absoluta favoriter inom Tropheus släktet, Red Rainbow Kasanga:
Kommentar