If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Helt rätt Kaj - var fick jag autodidakt ifrån..? Det var nog för många glas rödtjut, en betraktelse i backspegeln och funderingar på de många försök man gjorde i början - då CB och forum som detta skulle suttit som en smäck - som gav upphov till den korkade formuleringen!
Ursprungligen postat av DaRe
Japp helt galet, hehe
Jag tror det var menat som en rejäl komplimang från Kajjjan.
Ursprungligen postat av ansjo
Det tror jag med, sträck på dig Mats. Det är välförtjänt !
Mitt inlägg var definitivt menat som en komplimang! Min lilla anmärkning angående ordet autodidakt var bara en mikropetitess i sammanhanget. Jag hoppas det framgick! Om inte så hoppas jag det gjort det nu.
Mitt inlägg var definitivt menat som en komplimang! Min lilla anmärkning angående ordet autodidakt var bara en mikropetitess i sammanhanget. Jag hoppas det framgick! Om inte så hoppas jag det gjort det nu.
//Kaj
Ojdå - jag tror vi "gått runt varandra" lite allihop här! Jag har absolut inte uppfattat Kajs kommentar på något negativt sätt. Tvärtom var det bra att just ordet "autodidakt" uppmärksammades - ett ord som jag inte kan begripa att jag skrev själv...
Som sagt, lite för mycket rödtjut, nostalgiskt tillbakatänk på ungdomsdagarnas trevande inredningar, alla fina kar här på forumet - och för snabba fingrar på tangentbordet.
Jag säger som Kungen - "Nu vänder vi blad"!
Tittar in i den här tråden då jag blev mycket nyfiken på vad som pågick.
Jag brukar få CB sisådär 3 veckor 1 månad efter er andra så blir alltid lite nyfiken.
Så jag riktar detta till Herr Bryzell utan att egentligen vetat vad som skrivits.
Hej Mats,
Jag är inte så aktiv här på forumet eller på zoopet längre. Orsaken är att jag mestadels spenderar
Min tid här bland sladdar rör och pumpar med oljekanna i hand för att hålla ciklid.org i gång.
Jag tror du har massor att tillföra medlemmarna i NCS och att även du kan lära dig en del här.
Jag är lite sur för att Wilhelm snappade upp dig innan jag han då jag hade lite planer för dina talanger här på siten.
Men vem vet vi kanske kan dela broderligt på dina kunskaper och talanger.
bossep
Webmaster för Ciklid.org. Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.
Kommentar