Bokat och betalt
Ciklidstämma och Diskuschampionat 2014
Kollaps
X
-
-
Det är bekräftat Erik. Det kommer också en hel del internationella besökare så passa på o boka. Sedan vet jag inte helt 100 vad Bosse Q o Lasse O kommer o förtälja. men trevligt hade vi t.om ett beach party långt ut i Amazonas.OCh jag lovar han som hade denna lila transistor radio var mäkta stolt över den.Kommentar
-
Kommentar
-
Det kommer senare då vi vet vilken kapacitet lokal C kommer att ha. Annars ramlar det in anmälningar just nu och intresset är också stort från Utlandet det kommer folk från Tyskland, Holland, England, Brasilien, Singapore o Egyptien. Men än är det fortfarande lugnt med rum men vill man vara säker så boka för det kan gå fort. När det gäller diskus så är nu 81 av de 100 karen förbokade möjligt vi får öka på här.Kommentar
-
I paket 2a så står det att det ingår ´föredragsbiljett´. Är det för alla föredrag under helgen eller endast för ett föredrag?Kommentar
-
-
-
Jag är blind... datum??Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
-
-
Ciklidstämman 2014
Vilka kommer till Ciklidstämman i Malmö den 4:e till 6:e april i år? Skulle vara kul att veta.
Lasse
Såg precis att det redan fanns en tråd om detta i föreningsinformation. SorrySenast redigerad av Larry Stockholm; 19 January 2014, 00:46.Lasse Omfors
Akvaristiken går i vågorKommentar
-
Bokat, Paket 1A. Det ska bli riktigt trevligt.
Ska nu börja jaga flygbiljett.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Vi planerar också att åka. Har dock inte bokat något ännu.Charlotte & Anders
720 liter x 2 Malawi
375 liter x 2 Malawi
500 liter Malawi
180 liter Malawi
100 liter Guppy
140 liter x 6 yngel
64 liter x 4 yngelKommentar
-
-
Skall se om jag kan summera dagsläget lite när det gäller bokningar nästa vecka när jag är hemma från Asien.Kommentar
Kommentar